اخبار

بهترین راه برای آشنایی و استفاده از کاندوم

آشنایی و استفاده از کاندوم

سوئد برای تشویق به استفاده از کاندوم مسابقه قرعه کشی برگزار کرد که یک کار مناسب برای تشویق عموم برای استفاده از این وسیله مناسب در روابط جنسی شلن است.

ممکن است که زوجها در سوئیس رابطه جنسی بیشتری داشته باشند –  برای همین هم یک کمپین دولتی بلیط های قرعه کشی را در داخل کاندوم های رایگان قرار داده است تا آنها را تشویق به استفاده از کاندوم کند.

این حرکت بخشی از طرح بهداشتی اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس برای کاهش میزان عفونت های منتقله از راه جنسی است (STIs) چرا که بیماریهای مقاربتی گونوره، سیفلیس و کلامیدیا در سال 2016 به ترتیب 20، 15 و 8 درصد افزایش یافته است.

حدود 400،000 کاندوم در طول تابستان در مکانهایی  مثل استخر ها، کنسرت ها و سایر جاهای مشابه توزیع شد و در نقاط مختلف شهرهای سوئیس در دسترس عموم قرار گرفت.

استفاده از کاندوم

پیشگیری از بیماریهای مقاربتی با کاندوم

چگونگی شرکت در این قرعه کشی

هر فردی دارای یک کدی است که در سایت مربوطه آن را وارد می کند که این کد دارای شانس برنده شدن برای جوایزی شامل تلویزیون، دوچرخه، دوربین فیلمبرداری است. این قرعه کشی کمی شبیه به بازی جایزه مک دونالد است، فقط شرکت کننده ها سرگرمی بیشتری دارند.

بیش از 3500 جایزه با شعار “بپوشید و برنده شوید” توزیع شد و آمار نشان می دهد که شرکت کنندگان سوئیس احتمالا مجبور خواهند شد 114 کاندوم را مورد استفاده قرار دهند، قبل از این که برنده شوند.

سازمان هایی از جمله بنیاد ایدز سوئیس و گروه بهداشت و سلامت جنسی سویس نیز با این کمپین مشارکت داشته اند، که البته این قرعه کشی یک پیام جانبی دارد: ماندن و اقامت محافظت شده در حالی که شما یک تابستان سرگرم کننده دارید. به زبان ساده یعنی استفاده از کاندوم.

و حتی اگر شما در بریتانیا هستید و نمی توانید در این بازی شرکت کنید، این یک ارزش اخلاقی است که باید آن را در ذهن داشته باشید.

استفاده از کاندوم

انواع کاندوم

این روش تحریک استفاده از کاندوم مطمئنا خیلی راحت تر و بهتر است از آنچه که در نروژ مورد استفاده قرار گرفته است، یک روش و برخورد تبلیغاتی است که هدف از آن جلوگیری از ابتلا به کلامیدیا است.

هر کسی که به ایستگاه مرکزی اسلو می آید یک پوستر از یک صحنه زیبا کوه را می بیند و یک زن زیبا نروژی … و شعار «به نروژ خوش آمدید! سرزمین کلامیدیا. ‘

توریستهای خارجی شاید از این اقدام متعجب شوند، زمانی که توصیه های کوچک چاپ شده مبنی بر این که به توریست ها گفته می شود که از خود در برابر مردم محلی مراقبت کنند، را مشاهده می کنند. شاید ایده مسابقه قرعه کشی با کاندوم روش منظم تر و بهتری در مقایسه با این روش باشد.

با این حال، پیشگامان طرفدار استفاده از کاندوم و پیشگامان مبارزه با بیماریهای مقاربتی STI اخیرا یکی از اعضای تیم New York Pride برای دومین سال متوالی در این ماه بودند.

تیم الکساندر وانگ، تیم طراح برتر، با تروجان همراه شد تا کاندوم ها و تی شرت های رایگان را در طول مسابقه به نمایش بگذارد، که روی همه آنها شعار محافظت از شما درج شده بود.

ما واقعا نمی دانیم که آیا این روش یعنی استفاده از کاندوم برای محافظت مردم از خود قابل اطمینان و به یاد ماندنی هست یا نه.

منبع: ریکاندوم

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *