دانستنیهای جنسی

طراوت رابطه ی جنسی

طراوت رابطه ی جنسی

طراوت رابطه ی جنسی اهمییت زیادی دارد.

یک نظرسنجی جدید دریافته است که تعداد قابل توجهی از مردم در بریتانیا از زندگی جنسی خود راضی نیستند و به جای این که کاری در مورد آن انجام دهند، آن را به حال خود رها می کنند.

این تحقیق توسط سازمان “بهداشت عمومی انگلستان” (PHE) بر روی 7،367 زن 16 تا 64 ساله انجام شد که درمورد سلامت جنسی و سلامت عمومی شان مورد پرسش قرار گرفتند.

مشخص شد که 42 درصد از پاسخ دهندگان در تمام سنین از زندگی جنسی خود ناراضی بودند، افراد 25 تا 34 ساله، در این جمعیتِ مورد مطالعه حداقل تا زمانی که در رختخواب بودند، احساس رضایت می کردند.

زنان 55 تا 64 ساله این مطالعه کمترین گزارش را در مورد نارضایتی جنسی داشتند – اما روشن نیست که آیا این نتیجه به این دلیل است که آنها واقعا رضایت دارند و یا به دلیل اینکه آنها چهره شجاعانه را به چالش می کشند و به سادگی آن چه را که دارند می پذیرند و اعلام نارضایتی نمی کنند.

مسئولین PHE  اعلام کردند بدون توجه به سن زنان، آنها نگران یک زندگی جنسی خوب نیستند در حالیکه رضایت از زندگی جنسی، برای سلامت روانی و جسمی، و همچنین سلامت روحی مهم است.

دکتر سو من گفت: “اطلاعات ما نشان می دهد که لذت جنسی یکی از بخش های اصلی در سلامت باروری است و در حالی که بسیاری از زنان از نارسایی های و نارضایتی های جنسی خود صحبت می کنند، بسیاری از آنها به دنبال کمک و تقویت این رابطه نیستند.”

دکتر جین دیکسون افزود: “وقتی که صحبت ها به بحث در مورد عملکرد جنسی می رسد، به خصوص هنگامی که ما درباره لذت جنسی زنان صحبت می کنیم، احساس خجالت و شرم می کنیم. جامعه همچنان لذت جنسی زن را به سمت پس زمینه سوق می دهد.”

اگر زندگی جنسی شما ضعیف شده و فکر می کنید یک مشکل بهداشتی در این مورد وجود دارد، پیشنهاد می کنیم که به سراغ کمکهای پزشکی بروید. با این حال، اگر تصور می کنید این یک چیز ساده در زندگی تان است، پس با چیزهای ساده می توانید سعی کنید این وضعیت را به حالت قبل بر گردانید طوری که مشکل برطرف شود.

اولا، وقت خوبی برای بحث در رابطه با مسائل جنسی با همسرتان پیدا کنید و با او صحبت کنید که چه احساسی دارد و چه چیزی ممکن است لحظات از دست رفته را برای شما زنده کنند. انتقاد نکنید – فقط نکاتی را برای بحث انتخاب کنید و در مورد چیزهایی صحبت کنید که باعث رضایت شما می شوند.

ثانیا، اگر فکر کردید که تحریک نمی شوید، از مطالب روانکاوی استفاده کنید. ما در سایت mycondom.com مقدار زیادی مطالب داریم که با آنها می توانید همه چیز را شروع کنیم، شاید این مطالب برای شما بسیار کاربردی هم باشند.طراوت رابطه ی جنسیثالثا شاخه ای از چیزهای جدید را امتحان کنید، این که با چه وسیله ای شما می توانید با شریک زندگی خود رابطه لذت بخشی داشته باشید، پوزیشن های جدیدی که ممکن است به صورت آنلاین دیده باشید و یا به سادگی یک مکان متفاوت از تخت را برای رابطه خود انتخاب کنید. یک گرمای بیرونی را تجربه کنید، در غیر این صورت چگونه می خواهید باغچه ای داشته باشید که به اندازه کافی بی نظیر باشد؟

در نهایت، تسلیم نشو، تمرین باعث می شود طراوت زندگی جنسی شما واقعا محقق شود، و مهم نیست که چه مرحله ای از زندگی شما باشد. وانمود کنید که شما کری برادشو هستید: یک رابطه جنسی خوب داشته باشید و از پرسش در مورد آن نهراسید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *