دانستنیهای جنسی

نکاتی مهم برای رفع مشکل گیر کردن کاندوم

گیر کردن کاندوم

نکاتی مهم برای رفع مشکل گیر کردن کاندوم

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد، گیر کردن کاندوم است که در این مطلب د راین باره برای شما صحبت کرده ایم.

اگر یک کاندوم گیر کرد چه باید کرد؟

هیچ کسی انکار نمی کند که رابطه جنسی نجس است، اما گفته به این معنی نیست که احساسات پیچیده ای و منفی در این مورد به شما دست دهد؟ خود عمل مقاربت می تواند کار نجسی باشد، اما همیشه هم اینطور نیست. سکس مانند فیلم نیست، به احتمال زیاد هیچ نسیمی وجود ندارد که به آرامی پرده های شما را تکان دهد و شما در آن لحظه در آغوش یکدیگر قرار بگیرید و لذت بردن از موقعیت های مونتاژ که در آن شما در حالی که در آغوش یکدیگر هستید به خواب می روید، فقط متعلق به فیلم ها است.

گیر کردن کاندوم

گیر کردن کاندوم در واژن

بسیاری از چیزها می توانند اشتباه باشند، از تکان های بی هدف دست و پا، ریتمهای  بی نظیر و کاندوم پاره شده. با این حال، یکی از چیزهایی که مردم واقعا درباره آن به اشتباه صحبت نمی کنند، کاندوم است که آلت تناسلی در داخل آن قرار می گیرد. و یکی از مشکلات هم در این خصوص گیر کردن کاندوم است.

عدم استفاده درست از کاندوم نه تنها می تواند موجب وحشت شود، بلکه می تواند شما را در معرض خطر ابتلا به STI و بارداری قرار دهد. اما چگونه این اتفاق می افتد؟

یکی از ساده ترین راه ها این است که مطمئن شوید که کاندوم را به درستی قرار داده اید. این بدان معنی است که زمان کافی داشته باشید برای اطمینان از اینکه کاندوم به سمت راست قرار داده شود – به سرعت و بی مهارت استفاده کردن از کاندوم می تواند به معنی آن باشد که تنها حدود 85 درصد از آلت را پوشش داده اید – بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که آلت تناسلی را از پایه تا نوک پوشش داده اید.

هنگامی که عمل جنسی شما به پایان رسید، بلافاصله آلت خود را از بدن شریک زندگی خود بیرون بکشید. اگر منتظر بمانید تا زمانی که نعوظ از بین برود، این احتمال وجود دارد که کاندوم لیز خورده باشد در حالی که آلت تناسلی بیرون کشیده شده باشد. پس برای پیشگیری از گیر کردن کاندوم در مهبل حتما آلت را سریع بیرون بکشید.

اقدامات ضروری برای بیرون کشیدن کاندوم گیر کرده در مهبل

اگر یک کاندوم در مهبل زن گیر کند، مهمترین چیز این نیست که ناامید نشویم. هیچ چیز نمی تواند در داخل مهبل (واژن) شما ناپدید شود، آرام باشید و آن را بیرون بکشید. اگر نمی توانید، همسر شما مهبل تان را وارسی کند و آن را بیرون بکشد.

چنانچه با مشکل گیر کردن کاندوم مواجه شدید، شما باید برای STI تست دهید، به ویژه اگر شریک جنسی شما جدید یا گاه به گاه باشد، و در صورت امکان برای پیشگیری از بارداری هم تست دهید. جهت اطمینان بیشتر، پیشنهاد می کنیم که آزمایش بارداری را در طی چند هفته انجام دهید.

اگر یک کاندوم بیش از یک بار گیر کرده باشد، شما و همسرتان نیاز به بررسی دارید در مورد اینکه همه چیز درست انجام شده است یا نه.

منبع: ریکاندوم

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *